در مرحله‌ نهایی این رقابت ۲۰ تیم استارتاپی برگزیده که مراحل غربالگری و پیش‌غربالگری با موفقیت پشت سر گذاشته بودند، در حضور داوران و جمعی از فعالان و سرمایه‌گذاران حوزه استارتاپ برای دفاع از ایده‌ها و استارتاپ‌های حضور یافتند و به رقابت پرداختند.

کیفیت و انگیزه‌ی بالای ۲۰ تیم منتخب (در کنار اغلب تیم‌های شرکت‌کننده در این رویداد) که با فاصله‌ی اندک از هم در این رقابت حضور داشتند، حساسیت داوری را برای گروه Startup Avenue بیش از پیش افزایش داد.

اما در آخر ۱۰ تیم به عنوان برندگان این رقابت، انتخاب شدند تا برای شرکت در Entrepreneurship Avenue به این رویداد بین‌المللی معرفی شوند.

علاوه بر این سایر تیم‌های شرکت‌کننده فرصت استفاده از حمایت‌های مالی و معنوی حامیان این رویداد را کسب کردند که به صورت جداگانه زمینه‌ی برقراری ارتباط ایشان فراهم شده است.

همچنین فهرستی از تیم‌های با قابلیت بالا به منظور هدایت و آماده‌سازی برای ورود به اکوسیستم کارآفرینی مدنظر تیم رهبری Startup Avenue بوده و درصدد فراهم کردن زمینه‌هایی برای تقویت و حمایت از آنهاست.

 

مرتضی محمدیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی محمدی

مرتضی محمدی | فعال حوزه ارتباطات و روابط عمومی | روابط عمومی استراتژیک | Digital PR | داستان برند | روابط عمومی داده محور

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *